SödertälYEAH

Ja nu har man äntligen blivit man nog att flytta helt själv. Så alla mina vänner jag kommer ringa er oftare nu än innan. Annars är det ganska skönt att bo själv, dock kan man inte gå naken för då ser grannarna. Dock så ser jag inget fel på det men vill inte bli deras party trick med att vara den fula nakna grannen.
Annars så har jag numera märkt att jag inte är en i mängden. Innan har jag altid smält in i Södertälje med mitt mörka långa lockiga hår och min stora näsa. Numera så sticker jag ut lite mer så nu gäller det att verkligen vårda sitt utseende. Nu får jag inte längre vara morgon trött, bara slänga på mig mina fulkläder för att ha till jobbet.
Nej det är tur att markus är mörkhårig i alla fall får nog dock ta och köpa en fejknäsa till honom så att hans näsa blir störr. Yes där har jag hittat min julklapp till honom. Damn han läser min blogg sudda!
Ja vad händer annars, snart ska jag hem till min familj och våra kära grannar. En ex strippa/mat tant,en som har bröst som hänger till marken, en som dreglar lika mycket som en sant bernads hund med fler och då bor vi på den fina dela utav Movägen.
Nej nu väntar jag i alla fall på mina soffkillar som ska komma med min soffa. Funderar på hur man lättast får rabatt utav dom, därför är min plan att bjuda hit Bea och be henne lägga sig i underkläder i min säng och låtsats bo här. Tänkte gjort det själv först men det fungerade inte med dom som skulle måla väggarna så bra.
Nej nu ska jag göra lite nytta och se till så att Bea kommer hit:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Men attans, jag tog inga underkläder alls :s oopsi ajja, nästa gång kanske ;)



Är iaf på g nu, om jag fortarande får komma :P

2010-12-22 @ 12:03:36
Postat av: Beatrice Farida Chellig!

imorgon är du ledig, då måste du ha tid att blogga!

ser inte jag en uppdatering på denna (förtillfället iaf) rövblogg då jag lämnar jobbet är jag ledsen, men jag måste binda dina händer bakom din rygg och sen fälla dig. det straffar sig att suga!

2010-12-30 @ 01:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0