Låt Mustaschkampen börja!

För en del har Mustaschkampen slutat men inte för mig då har den just börjat.
Om vi börjar med förra året, då slog jag och Denis vad om vem som kunde ha störst mustasch till julafton.
Nu kör vi samma sak igen fram till jul och den har redan börjat. Hät är jag och min musse just nu, och den kommer att bli större. Den kommer att växa och växa tills den blir styv och fullväxt.
Så hejja på mig ta med er en rakhyvel och ser ni Denis på stan så slå ner honom och raka av hans musse.

Kommentarer
Postat av: B

Haha YES detta kommer bli så kuuul :) du kommer se ut som Magnum :P

2010-12-05 @ 20:57:05
Postat av: sis

haha, kan ni inte få med er Chris i er tävling? Lovar att han inte vinner, men vore kul att se ;)

2010-12-07 @ 08:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0