Lägenhet!

Jag har nu fått en lägenhet. SÅ nu blir jag helt själv. För första gången i mitt liv kommer jag att bo själv. Har alltid bott med någon eller några andra. Så på kvällarna kommer det bli att sjunga sig tills söms med "All by my self". Det som dock är bra är att Jossan och Denis inte bor allt för långt bort och att Marcus och jag är numera nästan grannar, så kommer kanske inte vara hemma allt för mycket. Marcus blev dock jätte glad för nu tror han att han har en hundvakt.
Denis och Jossan blev också jätte glada dock utav en annan anledning.
Så i alla fall vad gör man när man bor själv?
Struntar att ta på sig käder och går runt i mina underkläder?
Bara beställa hämtmat?
Runka hela tiden?
Bara se på tv?
Strunta i att städa.
Nej som sagt efetrsom jag bor nära Jossan och Denis så kommer troligtvis inget utav det hända. Sedan har jag dock blivit allt för hårt piskad utav min mor i min uppväxt så städning är en del utav mig;)
Dock kommer det nog bli mcyket sång, så får äva på stämman nu
See ya!

Kommentarer
Postat av: Hästtjejen

Det skulle ju vara fantastiskt kul om du gjorde Föräldrafrittdansen när du tror att ingen ser :P

2010-12-13 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0