Träning eller inte!

Idag var det planerat att jag skulle träna! Men det blev dock ingen träning! Innan ni dömer mig så måste ni tänka på att jag faktiskt bor i Stockholm och det finns saker man kan göra. Som idag så gick jag och körde femkamp istället. Sen är det så att affärer och dylikt stänger inte vid 6 här. Okej är man på riktigt shopping humör i tex Växjö efter klockan 18.00 så kan man gå till Clas Ohlson eller Åhlens och shoppa eftersom dom har öppet till 19.00. Men som sagt här finns det mer som lockar. Större stad fler frestelser. Om vi sedan går tillbaka till Femkampen så hade jag, Jennie, Christian, Jossan och Denis femkamp. Första gången vi körde så spelade vi om en middag med alkohol på Hard Rock Cafe på lördag. Självklart så vann inte jag utan Jennie vann jag kom tre eller fyra. Andra gången vi körde så vann jag överlägset vann 4 utav 5 grenar. Men dock så spelade vi inte om något då utan bara ära. Jag bryr mig verkligen inte om det det viktigaste är ju bara att man har kul eller inte. Va fan min vinst var ju helt
Inte sist ! Y-eahy!

Kommentarer
Postat av: bajce

det ser ut som du bara har stumpar som ben :P..stumpan hahahaha (skratta!!!)

2010-08-13 @ 11:56:25
Postat av: Jennie

Haha, det gör det faktiskt :) Läskigt....



Haha, föredrar att bli bjuden på god mat & massa dryck framför äran :)

2010-08-13 @ 22:52:52
Postat av: Elin

ser ut som en vit snopp som sticker upp hihi

2010-08-24 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0