Tjock prostitution!

Hej!
Igår såg jag och Jossan på en dokumentär om feta personer i Usa som säljer "squashing". Squashing går ut på att dessa feta kvinnor som väger ca 275kilo sätter sig på män och och nästanm kväver dom. Kvinnan på tv sa att det gjorde ont för männen att bli mosade men att dom gillade det och att dom blev upphetsade utav det. Tydligen måste dom tycka det är skönt eftersom dom betalar 300 dollar i timmen för det. Jag tänkte efter och började tycka att det liknade lite utav prostitution, visst det innehåller inte sex men en man betalar för en tjänst för att bli upphetsad för. Fast å andra sidan så är det som en massage med en happy ending! Jag vet inte vad jag ska tycka. Visst är det bra att överviktiga människor hittar ett sätt att tjäna pengar på men squashing vet i fan om det är rätt sätt. Fast det som var bra med kvinnorna var att dom inte hade komplex för sina kroppar. Fast det kanske är negativt också får dom gör dom inget åt att gå ner i alla fall 100kg. Jag vågar dock ej skriva detta inlägg på engelska för då kanske jag hade blivit squashad mitt i natten. Fast å andra sidan lägger jag på mig några hundra kilo kanske jag också kör det som en karriär.
Vad tycker du? Prostitution eller inte?
Nej ska gå till jobbet.
Här ser ni en bild hur det ser ut!
http://tyrashow.warnerbros.com/Picture%2016.png

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du MÅSTE nästan testa det när du är i USA. säker på att det inte finns i sverige?

2010-08-11 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0