The one who knew!!

Okej det här måste det bloggas om!
Sivan- Jonnie visste du att han som spelar Gandalf är samma person som spelar Dumbeldore.
Jag- Nej det är det verkligen inte.
Bea- Jo det är det visst det
Jag- Nej det är det inte för det är Ian McKellen som spelar Gandalf och en anna som spelar Dumbeldore.
Bea och Sivan- Ska i slå vad lätt.
Jag- Lätt
Ett 188188 senare
Mannen som spelade Dumbeldore i de fyra sista Harry Potter filmerna heter Michael Gambon och han som spelar Gandlaf i Sagan om ringen heter Ian McKellen.
-
-
Häromdagen
Bea- Vad heter Pias man?
Jag- Manne
Bea- Nej men man kan inte heta Manne!
Jag- Jo Bea det kan man!
Bea- Pia heter din Man Manne?
Pia- Nej han kallas bara för det.
Bea- Se du Jonnie man kan inte heta Manne.
Jag- Jo det kan man!
Bea- Nej Ska vi slå vad?
Jag- Lätt
Ett 118118 Senare.
Det finns 980 män och 3 kvinnor som bär namnet Manne i Sverige.
Jag- In your face Bitch!
Bea-
Bea-
Jag- Okej men Bea du kan sluta gråta vänj dig bara!
-
-
Nu tror Bea på allt jag säger=)

Kommentarer
Postat av: Lorena

haha =) du kan helt enkelt allt. du ska nog jobba på 118118!

2010-08-26 @ 12:26:55
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: bea

Jag ska aldrig släppa det med Manne, man kan faan inte heta det! Det är helt jävla orimligt!



118118 har helt sjukt feeeeeeeel!!

2010-08-26 @ 22:03:59
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Jennie

hahaha, jag tror jag dör av skratt :)

2010-08-27 @ 09:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0