Teachers in the shit!

Jag kom att tänka på en sak.
Vem är det man egentligen lita på mer än sina föräldrar när det kommer om kunskap?
Jo sin lärare. Men en hel del lärare har helt fel i vissa saker dom säger och vinklar saker så som dom vill ha det vinklat.
Jag menar jag tror lätt att någon lärare som är trött på sitt jobb och hatar ungjävlarna som han undervisar lär ut dom fel för att sedan kunna ge dom ig på proven.
.
Sedan har man dom lärarna som säger att man gör fel när man inte gör det. Hade en lärare som gjorde så mot mig, slutade med att vi hade ett bråk jag kallade honom fula saker och han mig. Jag fortsatte att gå på lektionerna och ställde frågor som fick honom att gå upp i falsett och det var lika roligt varje gång!
-
Men sen finns ju de få lärarna som man avgudar för att dom är riktigt skön. Btw så kommer jag ihåg när min gamla högstadielärare ringde mig när jag precis hade slutat gymnasiet och frågade om jag kunde tänka mig att vara vikare för idrott en dag.
-Självklart svarade jag.
När jag kom dit fick jag även veta att jag skulle vara undervisa i niorna matte och i biologi också.
Idrotten gick kanon men sen kom det till matten och när en elev kom och frågade mig om hjälp gick jag fram tittade på talet och frågade vem som var plugghästen i klassen. Han pekade på en tjej lite längre bak i klassen som jag från hennes utseende förstod att jag inte hade behövt fråga honom om det.
Då sa jag till killen att han får utnyttja henne istället för mig för då skulle han troligtvis få ett mer korrekt svar.
Sedan kom det till biologi och de som dom höll på med var röda blodkroppar eller något.
Jag fick även veta att den som brukar undervisa dom vara en lärare jag brukade ha som var duktigt men över 30 ogift och ganska manlig.
Så jag sa till klassen att istället för att jag undervisar något som jag inte kan och finner intressant så tar jag något jag kan. Det fick bli sexualkunskap och jag tror jag gav dom en bättre lektion än den jag fick och jag tror även att läraren som skulle haft dom i det ämnet senare skulle tacka mig än idag om vi skulle mötas!
Så det jag försökte säga med den här historien vet jag faktiskt inte men jag drog den ändå!
Så ha säkert sex annars kanske du trampar i skiten!

Kommentarer
Postat av: bea

1. tack för att du kommenterade (sällsynt som faaan!)

2. jag skrev väl aldrig att din var finare? Mysigare såg den ut!

3. Det är bara att du börja spara håret så fixar du flätorna till våren. Kom å bli tjusigt...not. haha

4. din historia här ovan om din tid som vikarie kan mycket väl vara det roligaste på länge. Stackars barn :P



hade

2010-08-29 @ 00:08:20
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Lovve

2010-08-29 @ 09:32:53
Postat av: Lovve

Hahh, Benny eller?! ;)

2010-08-29 @ 09:33:43
Postat av: Jonnie

Nej kristina sjöö=)

2010-08-29 @ 12:09:17
Postat av: U know who....

om den skiten hade varit i en fast form så tror jag att du vet vem som la den=)

2010-08-29 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0