Stuff stuff stuff and Crap!

Idag var jag en stygg pojke! Gick nämligen inte till gymet. Men jag gick från Slussen till Söder och köpte sushi. Gick sedan hem och åt Sushi med Christian. Sedan så tittade jag på I love you Phillip Morris med Jim Carrey och Ewan McGregor. Den var sådär, väldigt speciell. Imorgon blir det i alla fall träning. Då blir det stenhård träning! Andra sveckan är alltid svårast att fortsätta träna sen går det automatiskt!
Idag har jag även fått veta hur man bajsar i rymden. Det gör man nämligen genom en tratt! måste ju vara en konst det där. Undra om man får betyg i det när man gör sin utbildning på NASA!
En annan sak jag undrar på vem fan döpte Batman till läderlappen? Läderlappen för mig låter lite kinky och inte någon superhjälte och varför har vi ej tillverkat en Captian Sweden? Usa har ju Captian America. Btw Captian America ska bli film och kommer släppas 2011! Så man har i alla fall något att se fram emot! Vet inte varför men mina blogg inlägg verkar inte ha någon sammanfattning. Jag menar på ett inlägg hinner jag få med en massa bra saker!=)
Oj hittade en gamal bild på mig på Jennies dator.Ser ju lite skelögd ut och ganska utländsk! Inte konstigt agtt folk frågar mig vart jag kommer ifrån ibland!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, det gäller att kunna prestera när man som mest behöver det :)



Hoppas du lagt undan en slant för det kommer bli dyrt för er hehe ;)

2010-08-13 @ 22:49:49
Postat av: Jennie

Oj, skrev jag på fel inägg nu? Fattar ingenting....

2010-08-13 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0