Stockholm!

Jag tror faktiskt jag börjar gilla Stockholm mer och mer.
Har alltid tänkt på att man bara ska bo här ett tag för att sedan flytta tillbaka eller till en mindre stad men just nu känns det som jag gillar Stockholm mer och mer och att jag kan inte se mig leva i en mindre stad just nu! So I like it.
-
Jag lyckades köra från Söder till Arlanda mitt i rusningstrafiken vilket också är väldigt duktig var t.o.m fräck.
-
Stockholm har allt som alla andra städer har och lite mer. Mer brats, mer pundare, mer freaks, mer folk, mer affärer, fler matställen och gillar man inte det ena kan man bara ta det andra.
Nej hörs sen Bye bye

Kommentarer
Postat av: bea

fräck?!?! Hahaha..det ordet används inte längre!!

2010-08-27 @ 21:50:26
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0