Stockholm like a tourist!

Jag har alltid gillat Stockholm som en Stockholmare men nu när jag måste visa Stockholm upptäcker jag mycket mer och jag gillar det ännu mer.
Var på Fotografiska museet idag och gillar det skarpt.
Vi såg dock ett riktigt original, en fet tant med halva magen utanför tröjan som särade så mycket med benen att man såg hela härligheten under kjolen. Samtidigt som hon gjorde det åt hon majonäs direkt ut flaskan. Det såg ut som en stor fet utvecklingsstörd baby sutta på sin nappflaska.
Vi var även på ett ställe som hette fjäderholmarna där man fick betala 100kr att åka dit. Fine 100kr är inte mycket men om man kommer till en liten ö (typ som lillön i Braås) så vart det ej värt det. Fast det fanns glass ändå så kanske lite.
En sak som folk alltid får höra om Sverige är att vi är väldigt mode intresserade och att alla ska vara blonda! Jag menar blonda jag vet inte men jag ser inte svenskar som blonda! Finns det verkligen så många blondiner i Sverige?
Vi får se vart morgondagen tar oss!
SKa upp vid tio i sex i morgon klä på mig och börja jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0