Stålmannen

Jag lyckades ta mig till gymmet men inte springa förbi skoaffären, såg ett par riktigt snygga mocka kängor från Tiger mmmm me love!
I alla fall när jag var på löpbandet kom jag tänka på Stålmannen. Han är ju starkast i världen och han kan flyga och när han springer han jätte snabbt!
Men har Stålmannen också världens bästa kondition? Jag menar ju snabbare man springer desto jobbigare blir det. Är det därför han alltid springer i Smallville när han är ung och när han sedan är gammal orkar han inte mer utan tar genvägen genom att flyga?
Näää snart dra jag till jobbet! Ska bara förbi hammarby först!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Saknar dig Jonnie boy!!!!

2010-08-03 @ 22:17:46
URL: http://könlös.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0