Soccer and visit!

Just nu har jag besök från Schweiz, riktigt kul!
Men va fan hon vet mer om Stockholm än vad jag gör.
Såg även en parad med en massa vakter till det kungliga slottet.
Jag gick fram och frågade vad det var.
Fick svaret det är bytet utav vakter.
-Okej gör ni så varje dag?
-Nej bara under sommaren men det vet väl alla?
Gör man?
Had no idea.
Såg även det kungliga slottet innefrån.
Inte alls impad faktiskt.
Var också och tittade på fotboll och tänkte medan jag tittade på fotboll att den största supporten som skriker mest tittar nästan aldrig på fotbollen  utan bara på dom han skriker åt.
Han kan inte säga att han ska åka och titta på fotboll utan får säga att han ska åka och ska åka och skrika lite.
Nää ska titta på film eller kanske kan sova nu!
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0