Sexuella trakasserier?

Okej det förra inlägget var riktigt tråkigt så får kompa det med en fråga.
Ni vet kanske att vissa företag på sin  hemsidor har en figur som man kan ställa sina frågor till. Om man ställer opassande frågor till dom eller skriver fula saker kan man  då åka dit för sexuella trakasserier om man skulle skriva något väldigt opassande till dom?
Jag ställde lite frågor i alla fall till Telias Eva och Telenors Emma.
1.Hur gammal är du?
-Eva vill ej svara för att hon är mån utav sitt privatliv och hon säger att hon inte behöver prata med oss mer än om telias produkter.
-Emma är 28år.
2. Är du singel?
-Eva är fortfarande lika tjurig.
-Emma är 28år.
3. Ska vi gå på date?
-Eva förstod mig inte.
-Emma kunde inte för att hon jobbade dag och natt och svarade på alla frågor som ställs till henne.
4. Gillar du kvinnor?
Fick dryga svar utav dom båda.
5. Är du homosexuell?
-Eva börjar bli riktigt bitter och upprepar de hon har sagt.
-Emma tycker att kärlek är fint men den sexuella läggningen är onödig.
6 tycker du att jag är jobbig?
- Eva hittar inget svar på den frågan, så tar det som ett j a.
-Emmas svar, "Vad tråkigt om du inte har lust att prata med mig så kan du bara stänga ner mig"
SLutsatsen blev att ju mer man pratade med Emma desto roligare och snällare blev hon. Eva tycker jag var en riktigt bitter kvinna. Kanske är hon i klimakteriet så det är därför hon inte vill svara på frågorna och ger kyliga svar.
En annan sak jag tänkte på är varför det bara kvinnor som svarar på ens frågor och varför det inte finns några data män som typ Ulf eller Thorbjörn som kan svara på ens frågor?

Kommentarer
Postat av: bea

1. faaan vad rubbad du är :P

2. ulf och thorbjörn skulle förmodligen gå igång på alla sånna där frågor och det skulle sluta med cybersex och det ser inte bra ut för företaget :P

2010-08-17 @ 11:18:34
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: bc

vaddå äckligt? Det var faan synd om mig :P

2010-08-18 @ 00:24:21
Postat av: Ylva Allvetarn

För att kvinnor är bättre.

2010-08-18 @ 20:50:55
Postat av: Ylva!

Men dom som är rödhåriga är inte kvinnor Ylva dom är Monster..Monster!

2010-08-21 @ 20:03:34
Postat av: Anonym

=)

2010-08-21 @ 21:07:11
Postat av: bea

Hahaha..du är så himla rädd :P



och en sak..nu ser det ju ut som det är ylva som skrivit kommentaren inte du..haha!

2010-08-21 @ 23:44:45
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0