New York New York I love you och lite till

Ganska dålig film faktiskt men jag kommer nog snart gå runt och säga det. Nu är det bara 21 snart 20 dagar kvar till jag och Jossan åker till N.Y! Yeay! Kanske borde testa squashing när jag är där eftersom det inte finns i Sverige. Funderar dock på att åka med nästan tom väska så jag kan shoppa a lot=)
En sak jag funderat på annars är hur kul skulle det inte vara att jobba på 118800? Jag skulle älska det jobbet att få annorlunda frågor och vara tvungen att svara på den fråga. Haha undrar om dom behöver mer folk?
Läste att om man ska jobba för dom ska man vara kreativ, serviceinriktad och kvicktänkt vilket jag tror jag är. Kreativ ahh det är jag kan komma på nya saker att göra när jag har tråkigt eller har tröttnat på någo. Serviceinriktad är jag mer än väl, ibland tom lite för mycket och kvicktänkt är jag också när det gäller sådan som innefatar ge konstiga svar eller tjaffsa tillbaka. Jag är som klippt och skuren till jobbet!
Nej ska sova nu funderar skarpt på att gå upp en timme tidigare imorgon för att gå en runda=)
Får se kanske aldrig blir av men ska sova nu hoppas ni alla får en god och inte en ond natt! Btw säger man att man har haft en ond natt när man drömmer mardrömmar? och varför just god morgon och god dag. ahhja snäll natt i alla fall Pusss

Kommentarer
Postat av: bea

"Nu är det bara 21 snart 29 dagar kvar till jag och Jossan åker till N.Y!"



hur många dagar är det?!?!



sen..



är det bara du och jossan helt plötsligt?



ps. åk med tom väska!

2010-08-11 @ 00:57:21
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: jonnie

Vaddå?! Det står ju 20dagar!



Nej men resten åker själva, dom åker dit innan oss och åker hem före oss så man kan säga att det är jag och Josef=)



I will=)

2010-08-11 @ 07:33:35
Postat av: Bigsis

Jasså, det är bara du & Josef? Då gör det inget att vi tar alla turistsaker innan du kommer?



Hur gick det med morgonpromenaden förresten? :)

2010-08-11 @ 12:12:44
Postat av: Bigsis

jasså, så det är bara du & Josef som räknas?

Bra, då behöver vi inte vänta tills du kommer med att göra vissa saker....



Hur gick det i morse? :)

2010-08-11 @ 12:26:00
Postat av: bea

puck-o

2010-08-11 @ 19:28:24
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: bea

men va tusan, jag hade ju skrivit mer..



*pucko-o!!! snyggt försök :P



jaha på så vis, då ser inte mamma hur mycket du shoppar heller..då kan du dra när du kommer hem "den här gamla trasan? har jag haft länge ju" haha

2010-08-11 @ 21:21:07
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Lillsis

Bea- men jag ser allt o det är värre än mamma...=) hahha



Bigsis- Om ni är så taskiga så ställer jag upp på alla turissaker mer än gärna! KÄRLEK kallas det!



Jonnie...peac and love!

2010-08-12 @ 08:38:19
Postat av: lillsis

jag menar peace and love=)

2010-08-12 @ 08:38:56
Postat av: Jonnie

Jossan och Bea Thank you

Jennie Vill du shoppa själv?

2010-08-12 @ 09:06:06
Postat av: ellie

Oh ha så kul i NY, Ska faktiskt ditt nästa år ;)

2010-08-12 @ 09:37:38
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: Jonnie

Tack Ellie=)

2010-08-13 @ 08:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0