Movie Bye Bye Kattis the way home!

Okej först börjar jag med att berätta att jag var på The Expandables och den var helt okej! Var på den med Kattis henne kille och Sivan.
-
-
Sen sa jag hejdå till Kattis vilket var jätte sorgligt kommer inte träffa henne på ett tg nu när hon ska till Peking och plugga!
-
-
Sen skulle jag och Sivan köra ut till Södertälje vad tror ni Stockholm håller på med då? Dom bygger om som vanligt och nu bygger dom om på den enda vägen som jag hittar så fick ta en annan  helt okänd väg för mig till Södertälje men det gick bra som ni ser eftersom jag nu bloggar. Är dock ganska stolt över mig själv vad jag presterade!
-
Jag måste även börja fundera på om Christian och Jennie vill ha mig dödad för dom erbjöd mig att låna deras bil.
När jag nu körde på en väg jag aldrig har kört på förr och vet inte om jag kör i rätt riktning så börjar det regna vad gör man då? Jo man sätter på vindrutetorkarna men nej då då blir det bara ännu värre så man ser ingenting. Tror att deras plan var att jag inte skulle se något och köra av vägen.
-
En annan sak jag tycker är roligt är att i Sivans Stockholms bok står det att vi annvänder ordet "god kväll" När gör vi det? Aldrig eller jo kanske om man är en stel nyhetsläsare som har en pinne i röven och som försöker vara helt allvarlig och obrydd!
Nej nu ska jag Sova.
God natt bloggen Godnatt Silvia och kungen och Godkväll alla Stockholms pundare

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, vi har inte bytt vindrutetorkarna sen Chris köpte bilen å de är ju flera år sen...

Du kansek kan fixa det idag? Thank you!!

2010-08-27 @ 09:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0