Måndagsfylla.

Jag pallar inte berätta hela helgen men kan säga att den var bra. Var ute på lördagen och skakade rumpa. På söndagen så plankade jag och Jossan in på tunnelbanan precis framför två sl-vakter. Men som vanligt lyckades vi ta oss ur det. Sedan åkte vi till Södertälje och tittade på fotboll. Jag brukar vara bra på att laga mat och Jossan är inte lika bra men hon är bra hon också men vi lyckades i alla fall göra världens äckligaste köttfärssås. Men tydligen så smakade Jossan dagen efter på jobbet och då var den riktigt god, jag "glömde" min matlåda så kan ej uttrycka mig.
Igår så jobbade jag och sedan direkt efter så mötte jag upp Kattis som bjöd mig på middag. Sen gick vi ut till ett ställe på söder som hette något på Persia som var ett riktigt mysigt ställe. Där togvi oss några glas vin och öl. Det var riktigt nice. Kan rekommendera stället. Vet dock inte riktigt vad det hette mer än Persia och inte vilken gata det ligger på men jag kan peka ut vart det ligger.
Jag tog även upp hur onödigt jag tyckte vinna äran var och vi frågade oss själva att skulle man köpa lotter om man visste att man inte kunde vinna pengar utan bara vinna äran? Hell No!
Sedan i alla fall efter ett tag skulle vi gå vidare för dom stängde. Vi gick ner längs söder mot slussen. Vi hittade dock inget riktigt ställe vi ville till så vi för till Mc.
Sedan fick Kattis för sig att hon skulle följa mig hemåt och jag fick ej följa henne. Sedan gick jag med på att hon fick följa med mig till Medborgarplatsen för att ta tunnelbanan därifrån och nästan hem. Men tunnelbanan hade stängt. Damn också. Så jag fick ringa Bea som fortfarande var uppe och be henne kolla hur Kattis skulle ta sig hem. Så det fick bli en tripp tillbaka till slussen för att Kattis buss gick därifrån. Jag släppte av henne där gick tillbaka mot söder stannade på seveneleven och köpte halstabletter. Kom hem och sen sov drömde lite och så vaknade jag åtta av att min telefon ringde och väckte mig och damn vad min hals gör ont!

Kommentarer
Postat av: Ylva Allvetarn

Jag tror att du var på Little Persia på östgötagatan.

;)

2010-08-18 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0