Kyss mig långsamt!

Jennie tog inte riktigt brevet som jag vill!
Idag blev det i alla fall jobb, träning.
Nytt försök kommer imorgon=)
Det är ganska tråkigt att träna, inte äta godis eller onyttigt och inte får shoppa något. Typ som inget värt att leva för.
idag fick jag höra ett ganska roligt utryck "kyss mig långsamt" och det sa personen som annvände det till hennes dotter när hon ljög. Svenskan har verkligen märkliga uttryck
Sitter just nu och tittar på Sopranos. Verkar vara helt okej men jag hänger inte riktigt med.

Morgondagen schema ser ut Jobb, Träning mat.
kimorgon kommer även en som jag kallar för Åsnan till Stockholm och jag ser verkligen inte fram emot det!
Pok


Kommentarer
Postat av: bea

tur att JAG får shoppa iaf :)

2010-08-04 @ 22:58:53
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0