Karate svett.

Okej nu är lite mer än halva dagen avklarad! Än så länge har det varit Jobb och Tapas helt okej gott men överskattat i min familj! Sitter nu mellan tapasen och bio. Ska bli grymt spännande och se den nya re-maken utav Karate kid. Tittade idag på jobbet om man kunde beställa hem dom gamla ninja kids men det kunde man dock ek. Hoppas det kommer re-make på dom filmerna också. Nu medan jag sitter och bloggar känner jag att det luktar lite fotsvett och tror det är jag som luktar eftersom det bara är jag här. Damn jag luktar ju aldrig illa. Eller det kanske jag gör men inte så att jag märker det själv. Då är det illa. Kattis och jag diskuterade idag hur hemskt det egentligen är att äta kräftor. Dom kokas ju levande. Det är ju hemskt om något. Det är typ som om jag skulle binda en kyckling innan jag börjar steka eller grilla den! Det är ju riktigt äckligt när man tänker efter. tur att jag ej gillar kräftor. Nää ska byta strumpor nu och sen dra till bio hörs sen hoppas den är Great!
Over and out

Kommentarer
Postat av: Cruella

Tapas är grymt! Mums :)

2010-08-06 @ 21:58:57
Postat av: Anonym

sockar

2010-08-08 @ 16:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0