Karate kid!

Jag måste säga att jag blev lite besviken på karate kid. Visst var den rolig emellanåt men nej tycker den var ganska dåligt spelad. Den som gjorde sin roll bäst var Jackie Chan . Kanske en utav hans bäst roller. Annars var filmen lite seg och man fattade vad som skulle hända fast det visste man innan man gick på den. Men som sagt den var rolig emellanåt. Idag händer inte så jätte mycket sitter och tittar på So You Think You Can Dance. Mina tuttar värker så otroligt mycket. Så fort jag tar ett steg gör det ont. Ska nog ta det lugnt idag. Imorgon tror jag faktiskt att jag kommer vakna upp med bröst. Vem vet kanske inte är träningverk utan bara växtverk?


Kommentarer
Postat av: Lollo

haha hoppas att det är växtvärk;) synd att du inte tyckte den var bra, jag har höga förväntningar på den!TYVÄRR blev det inga kort på nivklas när han red, det var en för sorglig syn.

2010-08-07 @ 14:07:31
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0