Försök till nya skor 1.

Eftersom jag har köpstopp så får jag hitta nya vägar att få min nyfunna kärlek till hamn. Det blev ett brev till Jennie & Christian!
Hej Världens bäst syster och Christian!
Hoppas att ni mår jätte bra idag och att er dag har varit den bästa dagen i era liv.
Jag vill bara tacka för att ni finns och för att jag får laga mat och disk upp efter er.
Jag älskar er verkligen med hela mitt hjärta och jag tycker att det kommer att bli jätte tomt utan er.
Jag kommer sakna er jätte mycket varje dag. Ni kanske ska ge mig något som påminner mig om er.
Och varför inte då passa på att köpa ett par bruna mocka Tiger of Sweden skor till mig. (Finns på Scorett i skrapan ni kan inte missa dom).
Pusssss
Jonnie
Så såg brevet ut och sen var det en bild på ett par skor och en Jonnie med ett stort leende på.
Nej ska Sova Godnatt
Pusssss

Kommentarer
Postat av: bea

ska hålla tummarna för dig :P



tips: i nästa brev skriv "världens bästa christian" också det bruka ge pluspoäng..

2010-08-03 @ 23:41:57
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Lillsis

Not Okey!!!

det hade aldrig fungerat på mig!

o bea....inte okej att ge han tips att använda mot sina systrar!

PUSS

2010-08-04 @ 08:49:30
Postat av: Dji

Jag gillar ditt brev Jonnie, hoppas att det går vägen :D

2010-08-04 @ 15:24:28
Postat av: bea

haha förlåt jossan, jag är bara i samma sits. Måste komma med undanflykter för att få köpa fler skor..(däremot inte så dyra!!) så jag förstår vad jonnie går igenom :P

2010-08-04 @ 19:05:10
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Bigsis

Du kan nog glömma de där skorna... Iallafall får du inga av mig!

2010-08-05 @ 09:01:49
Postat av: Lollo

väldigt fint brev. synd att det inte gick hem.

2010-08-07 @ 14:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0