Flugor

Idag har jag jobbat, tittat på fotboll umgåts en jätte snabbis med Ben & Jerry igen. Det var ett kärt och litet återseende. Igår så var Jossan "inte" hundra procentig så jag stod för frukost, middag och efterrätt. Så frukosten var vanlig, sen blev det Cesarsallad och till sist blev det en sjukt god efterrätt. Okej inte för att skryta men jag är riktigt duktig på att laga mat och baka men det här var nog det godaste jag någonsin lagat. Det är lite mer än halva kvar nu dmen Denis kommer snart hem och då kommer den att bli GONE ganska fort. Imorgon blir det träning igen och musklerna ska dit och det lilla fett jag har ska bort.
 En sak som jag undrar över är varför flugor åker mot lampor och ljus? Bländar inte ljuset dom? Eller har dominbygda flugsolglasögon?
 

Me like.


Kommentarer
Postat av: Annika

Det ser verkligen galet gott ut. Du kan inte baka en till och komma in med en sån till mig och Jennie på jobbet så att vi kan få en härlig sockerkick i eftermiddag? ;)

2010-08-09 @ 09:22:23
Postat av: Jonnie

Om jag skulle baka en till och ni skulle få en sockerkick kanske ni skulle börja göra lite på jobbet också;)

2010-08-09 @ 19:31:19
Postat av: Jennie

Haha, i så fall borde du ge en till alla utom oss, det är nämligen vi som jobbar :)

2010-08-10 @ 20:45:52
Postat av: Jonnie

Ahh fast dom har ätit för mycket så dom märker inte av sockerkicken;)

2010-08-10 @ 23:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0