Blogg Middag!

Heej!
Ny dag nya tag! Ska snart gå och träna vilket är kanon vilket som är mindre bra är att min favorit skoa affär ligger p vägen och dom har 50% på allt! Jag har lovat Jossan att jag har shoppingförbud eftersom hon och jag ska go crazy i New york! Så kommer bli svårt att gå förbi utan att slinka in och köpa något.
Annars idag har jag hunnit med lite. Städat handlat och sedan har jag bjudit två utav mina största blogg fans Jennie och Annika på middag.
Det blev aprikos och curry Cous Cous sallad med grillad kyckling och grekis yoghurt. Eftersom dom två är ganska kräsna så blev det ganska svårt att läga maten men jag lyckades tillslut.
Nej nu ska jag gå och träna och får springa förbi när sko affären kommer!
Hörs sen
Så här taggad är jag på att träna!

Kommentarer
Postat av: lovve

du är också rätt så snygg måste jag erkänna :P

Särskilt på detta kortet!! :D

2010-08-03 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0