Blogg Awards with a Bighead!

Jag har hört ett rykte om att folk har fått sina biljetter till blogg awards. Jag börjar fundera på vad mina biljetter är? Jag menar duger inte mina inlägg? Är dom inte moderiktiga nog? Är det för lite bilder på bloggen vad är fel?
Nej damn dom kanske är i Växjö...måste vara det bäst att jag ringer och frågar Mamma.
Men vad kommer hon säga?
-Hej Mamma har mina bloggawardsbiljetter kommit?
-Är du dum i huvudet Jonnie? Bloggar du?
-Nej jag vet inte vad du menar!
-Skärp dig bli en man!
-Det är jag redan hinner inte prata nu måste hmm ta ut min snus och bygga klart min bil...
.
.
Annars har inte mycket hänt har varit lite sjuk och klippt mig.
Jag gick till min favorit här i Stockholm men han lyssnade inte på vad jag ville ha för frisyr. Utan gjorde som alla andra frisörer och kapade nästan allt. Nu ser det ju ut som att jag har ett stort huvud också! Damn nu kommer Mamma tro attg jag är vattenskalle också! Damn Moma I just wan´t you to be proud!
Jysse vart är du? Du är min favorit frisör för du lyssnar ju. Sen att du inte alltid gör som jag vill är kanske bra det med=)
Imorgon ska jag bjuda Jennie på min looser middag där jag vann NOTHING!
Just det jag vann ingenting, hur fan kan man vinna ingenting? Kanske vann Vattenskallen. Btw kan ju inte gå vid frukten i affären nu längre folk tror ju att mitt huvud är en melon. Not Good!
Kom på en annan sak. Mr Big i sex and the city kallas nog just för mr big för att han har ett stort huvud eller näsa!


Kommentarer
Postat av: bea

penis, mega penis!



ps. jag fick min biljett för två veckor sedan, tackade nej...har inte tid med sånt trams!!!

2010-08-19 @ 23:04:43
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha=)

2010-08-21 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0