Biff!

Idag blev det som sagt träning, jobb. Sedan blev det mat hos Jennie och Chris ganska god mat lite farmor stuk på det hela men hey farmor gör ju god mat med. Sedan blev det film Green Zone som släpps på hyr nästa vecka. Filmen var riktigt bra Matt damon gör en bra roll. När jag tränade idag tänkte jag på alla muskelknuttar med värsta biff armar och sedan så ser man att dom har riktigt kyckling ben. Väldigt snyggt eller inte! Märker man inte att man börjar få lite biffigare armar och att benen är lika små som dom var när man var en finnig tonårig? Om ni träffar någon med sådana armar. En annan sak som gjort mig ganska förvånad är att ingen vet vad en speta är här uppe! Konstigt folk. Nää ska upp tidigt nu sååå God natt lajla tov.

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, Vad är en speta? Något man har användning av att veta?

Olle vet jag däremot vad det är :)



Jennie har massa andra lustiga småländska ord också som tjabba, krabba och allt vad det är :D Lustig dialekt det där.

2010-08-06 @ 13:21:02
Postat av: Bigsis

Ganska god??

Med tanke på dina kyckling ben får du inte träna för mkt armar för då blir du snart en av dom :)

puss

2010-08-06 @ 13:24:16
Postat av: jonnie

En speta är en stick, du vet en sådan man har i handen, Eller man har den inte men man kan få den. Men Annika småländskan är framröstad till det mest attraktiva dialekten 2009. Stockholmskan var nog inte ens med på listan..tyvärr.



Jennie. Kyckling ben och kyckling armar ska snart bli Görna milen biffiga;)

2010-08-07 @ 13:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0