Bad and a little hairy day!

Idag var dagen verkligen sämst till att börja med! Jag ville bara ligga kvar i min säng och ha en heldag framför tv. Kanske mysa lite med Ben & Jerry och en fet Godispåse! Men istället  jobbade jag  9 timmar utan rast och mat och det gjorde mig ganska trött! Speciellt eftersom jag har en nyttig månad så jag kunde inte ta en godis bit så fort blodsockret sjönk som jag brukar göra för att bli lite piggare. Annars brukar det vara ganska lätt att ta en godis när man känner sig trött för det gör så att känner man sig som en duracell kanin i några minuter för att sedan ta en till.
Det blev inte heller någon träning idag och det har faktiskt inte blivit någon på tre dagar! Jo om man räkna en morgon promenad men det räcker inte om jag ska bli lika biffig som han i den gröna milen på mindre än en månad! Damn!
Idag har jag även blivit kallad för 08 utav en man i Gustavsberg så antar att jag äntligen blivit erkänd utav stockholmare som stockholmare och det är då från och med idag som pappa kommer att förskjuta mig från familjen.
Har även kommit på att jag att jag är den enda i vår släkt (pappas sida) som kommer att bära med mig namnet Hjalmarsson så Pappa och Farfar ni vet ju vem ni kan favorisera i testamentet annars kanske efternamnet rycker!
Jag följde även med Kattis idag och tittade på när hon flätade delar av sitt hår. När flätkvinnan flätade hennes hår såg jag att hon hade glömt raka sig under armarna! Jag tror man kunde gjort en fläta utav hennes armhållshår också! Det är andra kvinnan på inte så länge som jag ser med orakde armhållor! Själv tycker jag att det är ganska ofräscht när en kvinnan har hår under armarna jag menar hur jobbigt kan det va? jag trimmar mitt skägg typ två till tre gånger i veckan! jag menar det är ju okej kanske att ha lite stubb men att ha så mycket hår som dom kvinnorna hade under sina armar har inte ens jag på mitt kön om jag lämnar det otrimmat i några månader! En förbättring damer! nej ska Börja göra mig i ordning för att sova!
Hörs imorgon Godnatt
Du, Glöm inte att raka dig under armarna!

Kommentarer
Postat av: bettantrice

men tänk att det blir lättare sen, just nu går "drogorna" ur kroppen :P



TMI med könshåret jonnie!!!

2010-08-02 @ 23:53:38
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0